Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Tjaoo

Av Frida - 14 maj 2009 11:10

Nu var de ett tag sen jag skrev igen och jag inte så mycket att berätta men jag lär ju skriva en hel del ändå hehe.

I måndags när jag var påväg till skolan så träffade jag på Sofia, gud vad kul de var att tärffa henne igen :) de var ju ett tag sen nu. Vi hade sällskap den sista biten till skolan och de var väldigt trevligt. Sen skulle jag träffa Karin (min lärare och handledare), vi pratade igenom mitt arbete och checkade hur de låg till och jag sa redan då att jag satsar på att bli klar denna vecka och de gör jag fortfarande och jag tror att jag kommer lyckas med de. Skulle dratt till skolan idag men de blåser som attan ute så jag skippar de, ska ändå dit imorgon.

Igår var jag också i skolan, jag skulle göra en telefonare med farsan och jag klarade av de själv fast att jag inte riktigt kom ihåg hur man gjorde men efter att tryckt på knapparna hit och dit så gick de bra och de blev en super bra intervju :) Sen satt jag och pappa å snackade ganska länge efteråt å sen var jag tvungen att redigera mina saker och lyssna på intervjun och de lät bra så nu ska jag bara sätta ihop allt och bränna på skiva eller ja jag ska fixa lite med ljudet också. Jag hoppas på att hinna med detta imorgon så kan jag visa upp mitt färdiga arbete på måndag :) Hinner jag inte klart imorgon så blir de defenetivt klart på måndag. Och då ska jag väl träffa lärarn på onsdag för att spela upp de. Men jag satsar på att ge järnet imorgon :) Sen är de inte så mycket kvar att göra i skolan, imorgon på kvällen är de Melodifestival på skolan och jag har tänkt att dra dit och kolla. Sen på tisdag ska vi på en hälsingresa och de ser jag framemot, de ska bli väldigt kul och sen onsdagen innan vi slutar (vi slutar på en fredag) så ska vi ut och käka på kvällen :) även de ser jag framemot och sen då den 29maj är de avslutning och då kommer även familjen ner, dom kommer inte till avslutningen men dom kommer på eftermiddagen och då är de packa och städa som gäller och sen ska man dra hem dagen därpå.. Längtar!! Fast de jobbiga just nu är att jag vet inte vart jag ska börja, jag vet inte vad jag ska packa ner först och så men jag ska försöka klura ut de idag haha.. Wish me good luck!!


Bye bye vi hörs snart igen, lär ju troligen skriva om Melodifestivalen och om jag blev klar med arbetet eller inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards