Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Detta inlägg kallar jag Elefant..

Av Frida - 20 maj 2009 17:42

Ja de har hänt en hel del sen sist jag skrev. Lite roligt, massa tråkigt ja och bla bla bla nu tänker jag komma till saken i alla fall.

I måndags var en väldigt trevlig och rolig dag till att börja med i alla fall men den slutade inte så roligt. Dagen började med att jag stack till skolan för att träffa lärarn och en klasskamrat och de mötet var kul å gick bra. Sen mötte jag och Rick Fredric och vi stod och pratade med han ett tag.. Hehe sen gick jag och rick in i radiovillan, han skulle jobba på sitt arbete och jag leta band. Men sen helt plötsligt så var jag ensam kvar så då stack jag hem istället, sen när de var dags för rix top 6 så kom de jobbiga och ledsamma. Jag fick reda på att Miklo slutat och han sände sitt sista program i fredags och då kom jag inte ens fram på lsitan *snyft*.. Kommer sakna dig så jävla mycket asså. De var väldigt jobbigt, de kändes som nån slet ut en del av min själ. Jag var mycket ledsen. De var jobbigt att prata med den nya killen Christian pga av att jag tänkte bara på Miklo men ja ja jag ska väl överleva. Den kvällen hade jag svårt att sova darbbades av en förskräcklig huvudvärk. Tillslut så somnade jag i alla fall som tur var, skulle upp tidigt dagen efter, för vi skulle nämligen på utflykt med klassen. De såg jag fram emot.


Min digitalklocka ringde sju men jag vaknade inte av radio utan jag vaknade inte förrän tjugo lver sju av mobilen.. Upp kom jag i alla fall och i tid :)


Vi åkte till Järvsö, Ljusdal, Hudik, Skärsås, Söderhamn, Regnsjö. De var en väldigt jobbig resa tycker jag. Jag mådde illa större delen av resan inte kul alls, kändes som om vi bara åkte och åkte hela tiden. Usch mår dåligt bara av att tänka på de. Både jag och Marcela mådde ganska piss. I Järvsö kollade vi på utsikten från Järsvöbacken (skidabacken). Sen nästa stopp var Hudik där vi gick på stan, de var trevligt. I Skärsås åt vi en as dyr lunch fy fan asså, inte kul alls och sen var maten inte speciellt god heller. Överkokta makaroner, nej tack. Vägen dit var hemsk, jag trodde fan jag skulle spy och så var jag hungrig också usch säger jag bara.. Vi stannade i Söderhamn och kollade på någon fin borg, dock bara utsidan. Sen så vilade jag och Marcela i bilen medans vi åkte, resan blev så mycket lättare då. Kroppen behövde vila lite också kände jag. Sen när vi stannande i Regnsjö så valde jag och Marcela att stanna kvar i bilen medans dom andra gick ut. Jag hade inte pallat att gå ut, mina ben hade inte orkat bära mig kan jag lova. Så vi satt i bilen eller minibussen och snackade, mycket trevligt. :) Sen stanande vi på ett till ställe innan jag äntligen fick komma hem. Skönt kändes som att jag varit på resande fot hur länge som helst.. Fast de var från halv nio till hmm när var jag hemma vid fem typ.. :P


Sen idag har jag varit en sväng på skolan, Sofia skulle hjälpa mig att bränna mitt arbete på skiva men hon syntes inte till :( Men jag fick i alla fall frisk luft och lite motion, inte fel alls..hehehe


hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards