Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Sommarlov

Av Frida - 29 maj 2009 14:06

Idag klev jag upp redan kvart i sju för att göra mig iordning innan de var dags att slå sig ner framför datorn och lyssna på Onefm där mina favorit grabbar skulle vara gäster. De är alltså The Women jag pratar om :P Men ni som följer min blogg (om de finns nån) så vet ni vilka jag menar.. De var as kul att lyssna på och dom är sköna som vanligt. Kunde inte börja dagen bättre. Sen när de var slut så stack jag till skolan för de var dags för skolavslutning, först var de fika kaffe/saft och tårta (Prinsesstårta) så jäkla gott asså. Satt och fikade med Sofia, Fredd och Cecilia, trevligt. Sen kom Sofias kompis Maria och frågade om hon kunde filma henne när hon uppträdde, men Sofia ville inte och så sa Sofia -Är de någon annan kan filma? Jag sa att jag kunde göra de, alltid kul att ställa upp. Hon blev jätte glad och de gjorde mig ännu gladare än vad jag redan var :) Hon visade mig sedan hur den fungerade, satt mellan henne och Fia :) Gillar skolavslutningar, men alla tal som är är alltid lika boring. Rektorn och nån annan prata om en massa tråkigt och jag tyckte dom sa typ samma hehe.. De är sånna stunder man typ somnar.. :( Sen när vi äntligen fick sjunga "Den blomster tid nu kommer" så var de än lättnad för sen var de hela över, krama Maria när hon kom tillbaka dit jag satt. Sen kramades jag med Cecilia, Fredd, Stina och Sofia (vi var dom ända i klassen som var där). Sen hade jag och Sofia sällskap och vi kommer nog ha fortsatt kontakt, hon kanske ska till Peace and love i sommar och jag sk aju jobba där så då kanske vi träffas. Hon lovade att hon skulle höra av sig om hon skulle dit :) Kommer sakna henne.

Sen stack jag hem, plocka undan lite och så å lyssna på radio (som vanligt) och sen 13.53 kom Leif och besiktade min lägenhet. De gick fort och nu sitter jag bara å väntar på att timmarna ska gå, längtar efter familjen men nu är de inte långt kvar tills dom kommer :D


Grabbarna gästar SR Jämtland http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1772337&BroadcastDate=&IsBlock=


Skriver kanske mer sen.. Kram



Åh jag får snart spunk av att vänta :P men mamma ringde för ungefär en halvtimme sen och sa att dom hade ungefär en timme kvar. Så dom kommer väl runt 17-17.30 Åh vad jag vill slänga mig i famnen på dom och bara krama om dom :)


Sitter och lyssnar på Radio Guld nu :P Tävlingen Var är Mattias?? Haha jag vet vart hna befinner sig men jag kommer inte fram :( hehe Men de är ändå kul att jag kan svaret. Svaret var Härnösand, kunde de redan på ledtråd 2 :P Har kunnat svaret endast en gång tidigare, då tog jag de på första. Då var han i Borlänge kom inte fram då heller eller jag ringde nog inte ens :P


Idag har de varit fantastiskt väder som de oftast brukar vara på skolavslutningar. De är fortfarande väldigt fint och härligt väder, de har varit de sen jag klev upp kvart i sju. De har nog varit fint väder hela natten tror jag :) hehe


Åh vad jag längtar till imorgon de ska bli så otroligt kul att träffa grabbarna igen och Emilia och Jossan med för den delen, jag håller tummarna på att Freppe kommer också :) Man kan verkligen inte börja sommarlovet bättre än, inte jag i alla fall, att gå på en spelning med The Women :) Fan asså denna fest kommer rocka asså, ska bli kul att sova på hotell också :P De kommer bli en toppen kväll och en toppen föreställning som alltid när dom står på scen.

Haha de blev mest en massa pladder här :P de blir så när man är otålig och kanppt kan bärga sig :P Men nu ska jag sluta pladdra för nu ringer de på dörren.. :D Ääääääääääääntligen :D :D


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards