Alla inlägg den 5 september 2010

Av Frida - 5 september 2010 20:30

Då vänder vi bland och börjar på ett nytt kapitel :) 


Den underbara helgen börjar lida mot sitt slut, har verkligen haft de jätte trevligt tillsammans med syrran och hennes kille. Jag hoppas på att få komma tillbaka snart igen. Igår var vi ute och gick på en lång promenad, fy fan för uppförsbackar :P De slutade med en stor blåsa på ena lilltån och en liten på den andra. Aj! 

Idag har jag inte skaffat nått sånt :P jag och syrran snurra runt på Torp och hade jätte kul i inne på Cervera. Vi hitta en massa kul saker, en del saker visste vi inte ens vad de var. Mamma om du läser detta så vill jag ha ett presentkort på Cervera när jag fyller år. Hitta bla Elvis skålar och muggar, as tuffa. 

Sen har vi räknat butiker, vi skulle bara se om de stämde att dom verkligen hade 80 affärer och de gjorde de. Tur för dom. 

Tack för en toppen helg, jag hoppas vi ses snart igen!!! 


Imorgon bär de av till Kalmar, äntligen!!! Har längtat, de ska bli riktigt kul. Men innan jag kommer fram blir de en 6 timmar lång tågresa. Suck! Nu ska jag vara lite social.


På återseende!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards