Alla inlägg den 26 september 2010

Av Frida - 26 september 2010 10:00

Fy fan vilken helvetes jävla bra kväll jag hade, banden var sjukt jävla grymma. Detta var en av dom bästa kvällarna i mitt liv och jag kommer alltid förknippa Blomstermåla med glädje :D  De svängde bra jävla mycket asså och de var super kul att träffa Tomas igen men sakna att Jerry inte var där, kvällen hade blivit ännu lite bättre om han också infunnit sig där. 


The Troubled Three - Anledningen att jag överhuvudtaget åkte till lilla Blomstermåla. Tack killar, hade de inte varit för er så hade jag inte fått uppleva denna grymma kväll. De var lite annorlunda från sist jag var på er spelning, ni hade med lite fler på scen denna gång. Grymt, och jag gillade att de spelades saxofon :) Tomas vi och The Women grabbarna syns ju snart igen :) De ser jag fram emot. The Womens 10 års jubileum nästa. 


  Rocket Overdrive - Ett sjukt jävla bra band som jag aldrig hört talas om tidigare men jag blev såld kan jag lugnt säga, sjukt grymma och underbart bra musik. Ni står numera med på min lista över favoriter. När jag kommer ner för att äta frukost vilka sitter inte där då vid frukost matsalen om inte ni hehe :P Tack för en underbar spelning jag hoppas jag kan se er spela live igen :)


The Rockfire - När tre äldre killar (äldre än dom som spelat innan) kliver upp på scen så tänkte jag va fan är de här. Men när ni började med Cash Folsom prison blues så kunde jag inte låta bli att gilla er :)



Jag kan inte beskriva hur sjukt jävla bra denna kväll har varit, helt jävla amazing !!!! Vill uppleva fler sånna här sköna tillställningar. Jag var så himla lycklig från de att jag kom in i salen och lyckan sitter ännu i :) TACK!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards