Alla inlägg den 12 september 2010

Av Frida - 12 september 2010 16:28

Idag har jag shoppat lite grann, gick i affärerna som var öppna de var många för att vara en söndag :) Köpte bland annat en söt liten necesär med prickar på, behöver egentligen ingen men jag ville ha den för att den var så söt :) hehe Fick även köpt ett busskort av världens tråkigaste tant, nästan så att jag ville strunta i att köpa ett för att hon var så tråkig. Nedstämda kärring! Sen gick jag hem igen för att laga mat och ikväll igen blir de film. Ikväll blir de Eastern promises och igår var de Hemma Bäst, inte första gången jag ser den. Den är ruskigt bra :)


Imorgon ska jag förhoppningsvis ta mig till Elgiganten så jag kan lämna in min förbaskade telefon på service. Men jag vill mycket heller till Göteborg då Gais spelar mot IFK, de vore as häftigt att se men vi får se hur de blir med den saken. 


Vi synes och höres.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards