Alla inlägg den 25 september 2010

Av Frida - 25 september 2010 18:49

Just nu sitter jag i en mysig liten håla som heter Blomstermåla :) Ikväll är de Rockabilly night här och på scen står bland annat The Troubled Three, dom tre T:na :D Två av mina kompisar spelar i detta band, två av killarna från The Women. Förut när jag var och skulle hämta ut min biljett så fick jag hänga med en snubbe och leta efter en och då träffa jag Tomas. Han såg väldigt förvånad ut över att se mig och de förstår jag, de är långt från Jämtland hit :P Tror tyvärr inte att Jerry kommer vara med, han har antagligen inte kommit hem från sin semester synd men jag ska nog klara mig ändå. Ser fram emot denna kväll :D


Idag har jag gjort lite ärenden på stan innan jag drog, bland annat så köpte jag en baseball jacka på Bik bok. Är super nöjd med den :D 


Näe nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått och fortsätta lyssna på skön musik :) Ikväll ska jag dansa, njuta och ha riktigt kul. Sen imorgon bär de av till Kalmar igen. Längtar inte :P hehe


Se upp alla rockabilly killar här kommer jag :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards