Alla inlägg den 15 september 2010

Av Frida - 15 september 2010 08:15

Igår kväll efter åtta kom alla hem igen och de kändes faktiskt väldigt skönt efter en rätt så jobbig dag :) Barnen var väldigt glada över att komma hem, dom lekte stojade och skratta. De var underbart. Nu har jag vilat upp mig och nu tar vi nya tag :)


Igår zappa jag mellan kanalerna (dom få dom har) och så hamna jag på tvåan tror jag de var, de var i alla fall ett program om gamla bilar och dom hade bla ett inslag från Classic Car week i Rättvik. Sjukt häftigt att se, snygga bilar och folk i tidsenliga kläder och jag kommer därmed åka dit någon gång. Har velat åka dit tidagre  då mitt favorit band The Women spelat där men inte kunnat av olika andledningar men nästa gång dom spelar där så kanske jag kan få med mig pappa :) De vore nice.


Ja barnpassning på morgonen är de som gäller idag, Linda och Oskar är och lämnar bilen för polering och jag är hemma med barnen. Dom är lätta att passa när dom sover, vilket dom gör än så länge :P Hihi Alla är vi änglar när vi sover :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards