Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Frida - 5 mars 2009 12:26

Idag är de inte så mycket att göra, lite dött här på stationen typ alla är lediga i och med att de är spotlov här uppe så just nu är de jag och en snubbe som heter Lars här och vovven är väl också här någonstans tror jag.. Hehe hon kanske har somnat någonstans :P Ska strax gå och lite efter henne har lite tråkigt, vill gosa och de tackar hon nog inte nej till  tror jag. Sitter just nu och inte gör så mycke, funderar på att dra ut på stan en sväng och göra lite intervjuer men de är så tråkigt väder :( Fast de är nån marknad här i stan så de kanske är en del folk ute i alla fall, får se hur jag gör. Har varit med Marie stationschefen på morgonen och hon har visat miig en del av alla grejer som hon sysslar med. De var intressant och imorgon ska jag nog vara med Jocke på slälj avdelningen, de ser jag framemot. Hihi idag är de jag som läser vädret och de lokala nyheterna, kul :) Imorgon är de också jag som står för vädret, roligt att jag får vara med och göra saker. Att dom redan dom första dagarna ger mig sånna stora uppdrag utan att ha lyssnat på mig innan liksom, tack för de. Mitt första uppdrag var att i lördags redan innan praktiken börjat, jag skulle göra typ ett reoptage om festkvällen hemma i byn men de blev istället två otroligt roliga intervjuer med två grymma band. Tack för de grabbar :D


Fick just ett samtal från elgiganten, jag kunde komma och hämta ut pengar för min mobil som jag lämnat in för dess alla fel. Nokia ville ge en ny telefon men elgiganten ville ge mig pengarna tillbaka så de ska jag få, så jag ska in med orginalkvitto och lite tillbehör typ så får jag pengarna tillbaka. Fan vad gött asså, har saknat en vettig telefon men jag vill ju ha en sån telefon så jag får väl köpa en ny och hoppas att den är billigare så jag får lite pengar över de vore ju inte alltför fel asså.. :D Ska se om jag kan fixa de imorgon eller annars får de bli på måndag, kanske kan göra de under lunch imorgon. Vore jävligt gött :)


Ja nu vet jag inte så mycket mer jag kan skriva, ska till killen idag :) efter att jag har slutat för dagen. De ska bli riktigt kul asså har saknat han så, får se vad för kul vi hittar på :)


Puss å kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards