Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Frida - 21 mars 2009 11:02

Hela dagen var underbar igår asså, mina klasskramrater håller på med radioteater och de är inte jag med på för dom börja med de när jag var borta på praktik. Men igår drog jag till skolan bara för att hjälpa dom om dom behövde nån hjälp men de behövde dom inte men de var ändå trevligt att komma dit. Stämningen var mycke bättre nu :D Sen när jag gick hem så mötte jag Marcela på vägen så vi hade sällskap till tågstationen, haha vi fick springa sista biten men kul hade vi :) Hon klev på tåget och jag stack hem. Insåg när jag kom att klockan inte var mycke alls typ bara halv tolv haha men jag fick dagen att gå i alla fall, mycke tack vare John som jag satt och snacka med hela dagen :) Han är så underbart trevlig och rolig, tack pappa att du såg till så att jag fick göra en intevju med dom så att jag fick lära känna han :) TACK!! och tack grabbar för att jag fick göra en intervju med er, de var nog fan min roligaste intervju jag gjort under min tid som radiopeson/journalist och jag hoppas på fler :)


Sen på kvällen var de dags för en liten spelning på Gumpels fritidsgård där RMK stod på scen, jag diggade dom när dom var med i Talang 2008 och dom var grymma live också. Haha kände mig lite uanför där då jag var äldst haha men de gör inget, annars brukar jag vara ygnst när jag går på spelningar och de brukar kännas bättre men jag hade en trevlig kväll helt klart. Nu har jag planer för dessa grabbar, mer säger jag inte. Kan berätta sen om de blir av :) hoppas på att de blir de.. Hade med min nya systemkamera dit för att först å främst fota (hatar att gå på gig utan kamera) och dels för att lära känna den lite å nu är vi rätt bra vänner faktiskt och de är ju bra i och med att jag ska jobba som Vimmelfotograf ikväll och nästa lördag. Hmm de ska bli spännande och kul, får se hur de går :) Jag hoppas ju på att de ska gå bra, vet inte mellan vilka tider jag ska jobba än.. haha får inget svar från nån men jag hoppas jag hinner få de under dagen annars blir de svårt.


Näe nu ska jag göra nått vettigt tänkte jag kanske att jag skriver lite senare idag annars skriver jag imorgon och berättar hur de gick på jobbet :) Håll alla tummar ni har :)

Kram å hej :P

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards