Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Frida - 27 mars 2009 12:22

Nu har jag lyckats åka på feber också inte speciellt trevligt måste jag säga, och ont i huvet har jag också. Mådde konstigt redan igår märkte de när vi var på studiebesök. Jag var alldeles varm och hörde knappt vad folk sa och de jag hörde de kommer jag typ inte ihåg :( Så igår efter studiebesöket så handlade jag och sen när jag kom hem var jag så genom trött och anfådd så jag var tvungen att sätta mig på hallgolvet och återhämta mig en stund. Sen efter att jag plockat in alla varor så la jag mig i sängen och där låg jag resten av dagen. Jag har känt mig lite konstig hela veckan då jag har tyckt att de har varit rätt så jobbigt att gå till skolan då jag blivit jätte anfådd även om jag gått i snigelfart och igår då så bröt de ut. Är väl bra de kan jag tänka mig så kanske de blir bra snart :P Nog om sjukdomar, blir trött bara av att tänka på de.


De är nu inte så himla många dagar tills jag ska åka hem, de ska bli så himla skönt asså. Fan vill hitta en till praktik plats så jag slipper vara här så mycke, ska se om jag hittar nått.. Hooooooooooppas hoppas att jag gör de!!! Näe nu måste jag först dricka lite vatten och sen ska jag vila lite, synd att jag inte kan kolla på flmpå datorn för då hade jag kunnat slå på nån bra film och kollat på men ja ja jag får väl lägga mig och läsa en bok och hoppas på att jag blir frisk till imorgon kväll då jag ska jobba som vimmelfotograf igen. Ja ja ödet får bestämma, jag hoppas jag är frisk när jag är hemma på lovet i alla fall för då ska jag hitta på en massa kul förhoppningsvis :) Förhoppningsvis så ska jag träffa John :) Näe men usch jag vill inte tänka på att åka hem då blir jag bara ledsen och längtar ännu mer, trivs inte i Bollnäs alls längre. Får se vad de blir sen, radio eller hästar.. Vet faktsikt inte just nu vad jag vill..


Kram och hej då, kanske att jag skriver lite mera senare idag.


P.S Förlåt Christian de var inte menat att göra dig sur, skickar sånna till ALLA mina vänner. Hoppas du kan förlåta mig. D.S



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards