Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Frida - 19 mars 2009 15:55

Idag kändes de väldigt bra när jag kom till skolan, Rickard fråga hur de var och så, vi snacka lite. Så de känns bättre nu i alla fall mellan oss två och de är ju bra. Lektionen idag var rätt roligt och efter lektionen satte jag och lärarn oss ner och snacka lite. De känns faktiskt bättre nu måste jag säga och de är jag väldigt glad över :) Just nu känner jag mig pepp igen. Näe nu vet jag inget mer jag kan skriva, sitter och gör skolarbete och snackar med John :D vi hörs!!


Puss å kram!

Av Frida - 19 mars 2009 09:06

Kvällen igår var underbar, jag fick träffa tre varelser som jag har längtat så otroligt efter. M-T, Erik och lilla Vicky :D Erik och hans assistent kom till mig vid halv sex, sen kolla dom lite på min lägenhet (vilket gick snabbt i och med att den inte är så stor, haha) Sen gick vi ut för vi skulle åka till travet och träffa M-T, hon jobbar där, men innan vi åkte så tog vi ut Vicky (hon är en hund) en stund så jag kunde få hälsa på henne, åh de var så kul att se och träffa henne igen. De var över ett år sen sist jag såg henne.. Innan vi åkte till travet så drog vi för att tanka, och medans Erik och Ann-sofie var inne och betalade ringde jag till roliga MIklo haha han är helt underbar asså!!  Sen drog vi travet. När vi varit där i några minuter så kom M-T (kände igen henne på långa vägar), och de första hon sa till mig när hon kom fram till oss var -Va söt du är! å gissa om de värmde i hjärtat :D Så glad jag blev :) (Viu gav varandra en stor härlig kram, gud vad jag saknat dig) M-T var tvungen att rusa vidare, och då gick vi bort till ett av stallen där deras häst Lillan står, hon stod i Estland förut. När vi klev in i stallet fick jag en sån längtan tillbaka till allt som har med hästar att göra, kan inte beskriva känlsan men jag kände att jag verkligen saknar hästar och allt vad de innebär. Sen när vi klappat lite på Lillan så gick vi bort til travbanan, de var några tjejer som skulle göra typ nått provlopp där och M-T är en av instuktörerna, vi skulle över till andra sidan banan och när vi hade kommit en bit så kom Sofie på att vi hade glömt Vicky så jag gick och hämtade henne och då träffa jag på M-T igen, vi hade sen sällskap bort till andra sidan. Vicky var så glad att få komma ut ur bilen. :) De var så härligt att passa henne under den tiden vi var där. Vi stod och kolla på när dom gjorde voltstarter :) såg svårt ut. Sen blev jag hemskjutsad, vilken underbar kväll asså. Hoppas vi ses snart igen, kom hem 20.08 :) Tack för att ni fick mig att må bättre efter allt jag har gått igenom i skolan dessa två dagar. TACK!!


Kram på er!!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards