Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Frida - 18 mars 2009 14:22

Trodde eller jag hoppades att de skulle bli bättre i skolan, men så blev de inte :( tyvärr.. De vart ännu värre istället. Förstår inte vad de är med folk, ingen var glad att se mig igen (inte ens läraren) och de är väldigt trist.. Vet att de har varit strulit med tekniken under dom veckor som jag har varit borta och alla är lite less över de, men måste jag få all skit då?? Alla slängde skit på mig förutom Rickard som satt tyst, vi höll på att prata om ute sändningen vi hade och då var inte han med så han hade inte så mycket att säga. Tror ändå inte han hade slängt skit på mig utan gett mig feed-back istället. Han är sån eller var innan jag åkte i alla fall, hoppas han inte har ändrats fast nu verkar de tråkigt nog så... Jag och en annan lärare ska träffas imorgon och prata lite, hon vill höra hur jag haft de på praktiken och så och sädär, trevligt att nån bryr sig :) jag ser framemot samtalet med henne de kanske kan få mig att må bättre. Mådde så dåligt igår efter skiten jag fick slängd över mig så jag var tvungen att gå hem suck. har aldrig mått så dåligt av att gå i skolan, inte ens när jag gick på skit skolan Torsta!! Ja ja nog om detta elände.


Idag, ja ganska snart ska jag träffa två vänner eller egentligen tre Vicky också (hon räknas också fast att hon är en hund). De ska bli himla kul att träffa dom igen, speciellt Vicky som jag har saknat så grymt mycke asså. Ja ja jag hoppas på att få en underbar eftermiddag/kväll tillsammans med dom. De kan ju bara få mig att må bättre.


Kram och tjingeling.. Haha eller kanske Tingeling.. Tingeling tingeling, du betyder nånting.. haha hej då!!


P.S Tack JOhn att du får mig på bra humör :) D.S

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards