Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Frida - 1 juni 2010 22:18
Woah WoahNow listen to me babyBefore i love and leave youThey call me heart breakerI don't wanna deceive youIf you fall for meI'm not easy to pleaseImma tear you apartTold you from the start, baby from the start.I'm only gonna break break ya break break ya heart. (x4)Now listen to me babyBefore i love and leave youThey call me heart breakerI don't wanna deceive youIf you fall for meI'm not easy to pleaseImma tear you apartTold you from the start, baby from the start.I'm only gonna break break ya break break ya heart. (x4)Woah woahTheres not point trying to hide itNo point trying to evade itI know i got a problemProblem with misbehaviorIf you fall for meI'm not easy to pleaseImma tear you apartTold you from the start, baby from the start.I'm only gonna break break ya break break ya heart. (x4)
Av Frida - 1 juni 2010 22:12

Jag kom iväg till Madison igår, gick dit tillsammans med mina sambos och en vän till dom. Så jag hängde ett tag med dom och sen dök resten av grabbgänget som vi festade sist med. Jag och Filip snackade en hel del denna kväll/natt om både de ena och de andra. Jag träffade även på en go och glad Adam, mycket trevligt så jag snacka lite med han. Kramar utbyttes denna natt också. Sen träffa jag helt oväntat Jocke också, de hade jag ju inte räknat med :P Mötte han påväg in en av alla gånger jag och Filip gick ut för att snacka. Så vi stod och snacka en stund. 

Denna kväll sluta inte riktigt som jag tänkt mig, men sånt är livet. Även jag kommer väl finna den rätta tillslut, jag ska nu övergå till att vara en glad singel och umgås med mina vänner. De ät inget fel alls på att vara singel fast att man längtar efter någon att älska, nån som är mer än bara ens vän. För mina vänner älskar jag mer än något annat. 

Jag är i alla fall glad att du var ärlig mot mig, de är jag dig evigt tacksam för och tack för att du fick mig att vara super lycklig för en dag :) 


Idag har jag haft lektion med Peo, sen har jag hängt på skolan ett tag sen drog jag hem en sväng, sen följde jag Sandra till skolan och sen drog vi till Ica och Lyckan kiosken och vem får jag inte syn på där om inte Jocke. Vi vinka och sen när Sandra var klar så gick jag fram och snacka med han :) Tyvärr skulle vi inte åt samma håll för då hade vi kunnat ha sällskap, jag skulle hem till Anna å han andra hållet. Trevlig prick de där.

Jag och Anna har avverkat 3st filmer idag. Underbart och nu är de dags för mig att sova. Gonatt!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards