Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Frida - 16 juni 2010 13:54

Sista dagen var en trevlig dag men jag var dock väldigt trött efter mina två timmars sömn. Fick nämligen besök av M de var bestämt sen en stund tillbaka men sen dök även J upp till min förvåning. Men de var trevligt :) Jag och M är sams igen och de betyder väldigt mycket att jag fick säga hej då till dessa gossar, synd att jag inte träffade på A hade gärna sagt hej då till han med. Men jag är ändå väldigt nöjd :D Sen vid tjugo i åtta blev de en sista promenad i Båstad för ett tag, som varade i ca en timme strax där efter bar de av till skolan för sista gången. 

På schemat stod de redovisning :) Sen efter de åt en del av oss lunch med våra lärare innan farväl.

Jag fick ett samtal från min hyresvärd, hon frågade om jag ville ha skjuts till stationen och de ville jag. Tack. De känns konstigt att åka därifrån och inte veta när man kommer tillbaka nästa gång och de känns ännu konstigare att vara tillbaka i Jämtland. Men nu är de allt fokus på körkortet, sen semester. Sen får man se vart man hamnar, jag hoppas på Båstad. 


Idag har jag inte gjort så mycket mer än att packa upp och varit ute på en promenad med pappsen :)


Nu har man sommarlov eller man är arbetslös, de beror på hur man vill se de. Jag ser de som ett sommarlov, ett sommarlov jag kunde varit utan :( 

Imorgon är de dubbel körlektion som gäller och sen en sväng in till Östersund för tandläkarbesök m.m

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards