Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Frida - 9 juni 2010 14:33

Jag klarade tentan igår vilket kändes jävligt skönt, den var lättare än vad jag trodde. Efter tentan stannade jag kvar i skolan för att klippa i mitt reportage och kom en bit på de. Sen följde jag Sandra och Gabbe en bit påväg hem till dom och på vägen tillbaka så möter jag en bil med ett välbekant ansikte bakom ratten. Han inte vinka sen mötte jag dom igen en bit ifrån där jag såg dom första gången. Denna gången var jag mer på hugget och hann vinka till föraren som då var Adam och han vinka glatt tillbaka hehe och även kompisen som satt i framsätet som jag inte hann se vem de var :P



Sen nästan hemma (vid Jonas och Johan place) mötte jag sockertoppen Johan han skulle iväg till Statiol och köpa cola men så frågade han om jag kunde göra de och självklart alltid trevligt att gå på promenad. Så jag hämtade upp Anna på skolan för att sen dra vidare till tappen. Sen när vi kom hem till grabbarna så fastna vi där ett tag så de blev rätt sent, men de har varit en bra dag :)



Idag har vi haft ännu en tenta och jag hoppas jag klarar denna också, pallar inte att göra om men jag tror att de ska gå bra. Sen bjöd Hasse på smörgåstårta och sen har vi chillat och nu är jag hemma för att ladda upp inför kvällens festande :) De ska bli riktigt nice, men först ska jag slänga mig i sängen och vila lite är sjukt trött. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards