Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Frida - 5 juni 2010 11:45

Jag är nu i Jämtland över helgen för att fira min ena syster som tar studenten, de var med ångest jag i torsdag lämna Båstad efter att ha legat ute i trädgården med Anna och mina sambos (som jag för övrigt kommer sakna rejält). Sen fick jag och Anna skjuts till stationen av Martin, riktigt gulligt av han. Tack för en trevlig dag:)


Igår var de studentfirande och mitt tåg var självklart sent så jag fick kliva av i Östersund för att sen bege mig upp till mammas jobb. De var ingen varm dagmen folk verka glada ändå. Innan vi åkte tillbaka hem (känns fel att säga hem för de är inte mitt hem längre) så åt vi på Eastern palace. Sen åkte jag mamma och pappa in på kvällen igen och jag åt två underbart goda bullar. Denna natt fick mig att inse vad jag verkligen vill, jag vill aldrig mer bo i Jämtland ska fly härifrån så fort jag får chansen. Känner mig inte hemma här, har ingenting här förutom min familj. Jag vill bo i Båstad eller åtminstone i Skåne. Sen insåg jag även att jag är tokig i dig Mr Skåning :) Kan inte ro för de, men jag kan fan inte sluta tänka på dig. Gick inte många minuter igår utan att jag tänkte på dig! Så snälla ödet ge mig jobb i närheten av Båstad så jag kan flytta hem!! 


Nu ska jag snart bort till fiket här i byn och prata med ägarinnan om jobb.. Håll tummarna. Mina planer är tillbaka till Båstad, göra klart mina skoluppgifter, tillbaka till Jämtland, fixa körkoret & jobba, sen semester med familjen och sen flytta till Skåne!! 


Hej svejs

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards