Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Frida - 30 juni 2010 19:53

Idag har jag varit på körskolan igen och de gick bra, klarade ännu ett prov men tyvärr har jag två repetionsprov kvar suck!! Jag som trodde jag var klar, hade jag använt min över använda hjärna så hade jag vetat att de repetionerna är indelade i tre. Ja ja. När jag kom hem hade jag fått ett brev jag väntat på men inte räknat med att jag skulle få än. De var besked om vilka dagar jag ska skriva slutprovet och ha uppkörning, fy fan vad bra de kändes att få de brevet :D I mitten av Augusti smäller de. Åh vad jag längtar, längtar att få komma tillbaka hit efter semestern de är helt sjukt trodde aldrig att jag skulle längta hit igen men de gör jag haha. Ska bli så skönt att få köra ensam i bilen också. Haha näe nu ska jag göra färdigt de jag håller på mig ta en kopp te kanske för min onda hals och sen ska jag slänga mig i sängen och imorgon ska jag sooooooooooova. De har jag förtjänat :D


Godnatt :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards