Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Frida - 1 maj 2011 20:00

Den här helgen har verkligen varit toppen, men de brukar ju bli när man umgås med grabbarna i Rocket Overdrive :)


Igår förmiddags begav jag mig iväg till Ljungaverk för ännu en spelning. De var riktigt kul att vara tillbaka, sist jag var där var för 2,5 år sen. Då var jag där för att se The Women, de jag såg av Ljungaverk då var i stort sett bara Folkets Hus (Forum) och parkeringen utanför (som jag mindes som mycket mindre än vad den var) men nu har jag sett mycket mer av denna lilla mysiga håla. Jag tog mig en promenad och besökte en lekplats där jag spendera många timmar, allt för att tiden skulle gå, spendera även 2 timmar sovande i sängen :P

De var kul att träffa boysen igen och jäklar anamma vilket ös de var, och större delen av publiken dansa även jag. Hade tre olika danspartners varav en var en kompis från Båstad som var där :) De var otroligt mycket trevligt folk där, härligt :)


När dem spelat klart så packa dom ihop sina saker sen hjälpte jag dem att bära upp sakerna till bussen innan de var dags att sova. Efter lite för lite sömn så drog vi vidare till Torsphammar där dem skulle spela ute på en raggarträff, fy farao vad kallt men väldigt trevligt! Hann tyvärr inte vara kvar till slutet då jag skulle med tåget hem. Men jag hoppas dem klara sig utan min hjälp :P De var trevligt den stunden jag hann vara med :)


Längtar redan till nästa äventyr! Tack grabbar för en helt amazing weekend :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards