Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Frida - 29 maj 2011 22:36

Just nu är livet än ända lång väntan men på tisdag får jag veta om de blir Ludvika i sommar eller inte, självklart hoppas jag på de i vilket fall som helst så känner jag på mig att detta kommer bli en lärorik, spännande och innehålsrik sommar. En sommar jag sent kommer glömma :) Hur de än blir med jobbet i Ludvika är jag ändå glad att jag tagit mig såpass långt som jag gjort, tänk att dom valde mig trots att jag bor så långt bort :) Känner mig bra och speciell hehe :D


Några av dom få vitsippor vi har på tomten, tycker dock att dom blir fler för var år :)


                                                  

Här är bild på byxorna jag köpte förra helgen, älskar dom! :D Har glömt fota bikinin men de kommer de med någon dag ;) hehe



Mors dag

Eftersom de är Mors dag idag så fick jag i uppdrag att baka rulltårta till mamma, hon är så söt hon smsar mig och ber mig fixa en :P hehe. Så de var bara att masa sig ut i köket och röra ihop en (de som är så bra med rulltårta är att de går så fort att göra) och vips var den färdig och vi kunde slå oss ner och fika.

Haha och de slog mig nu att Klara glömde ge presenten till mamma, hon ville inte göra de till fikan utan skulle till kvällen hehe hon får få den imorgon istället ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards