Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Frida - 5 maj 2011 21:40

   Jag tänker inte sitta här och vänta, för jag vågar!!

Av Frida - 5 maj 2011 00:00

Idag är en sån där jobbig dag där allt känns jobbigt, de mesta gör att jag får tårar i ögonen. Nu får de faktiskt vara nog, jag okrar inte längre!! Jag kan inte vara kvar i den här hålan längre jag måste bort härifrån och de är nu!! Måste hitta boende i någon annan del av Sverige, packa några väskor och sen dra! Behöver komma bort härifrån!!! Helst hade jag bara velat sätta mig i ett hörn, sätta på min favoritmusik på högvolym och gråta, de är nästan vad jag gjort idag mellan alla jobb jag sökt, hämtat syrran på skolan, lagat mat och bakat tillsammans med henne (mamma fick äntligen sin efterlängtade Morotskaka). Jag kanske verkar glad men inom mig bär jag en sån sorg, en sorg jag inte orkar bära mer! 


Helgen var underbar, som alltid med mina underbara vänner :) De är just dessa tillfällen som får mig att orka med allt annat.  Är så glad att jag har er grabbar. Känns dock väldigt jobbigt att helgen känns som en evighet sen, en evighet sen som jag hade riktigt kul, en evighet sen jag skratta och busa, en evighet sen jag kände mig lycklig!!!


De är sjukt vad jag saknar er, kan man ha bättre vänner än er?! :P Omöjligt! 


Ni har störst plats i mitt hjärta!



Även svåra stunder som denna så har jag i alla fall alla underbara minnen att tänka tillbaka på, alla lyckliga stunder. Kärlek!!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards