Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Frida - 13 maj 2011 23:08

Igår på kvällen bar de av in till Östersund tillsammans med pappa, hans kompis, hans dotter/Klaras kompis och Klara för att se cupmacthen mellan Gais och Gif. Matchen var väl sådär, båda lagen spelade rätt dåligt men de slutade ändå med vinst för Gais! 3-2s sluta matchen efter 2x15minuters förlägning, giffarna gjorde dock flest mål och hjälpte gais med nått :P hehe 

  

Efter matchen gick vi för att fixa så att tjejerna skulle få autografer från killarna i laget, Gais då såklart :) Medans vi vänta så busa jag och tjejerna, vi hade väldigt kul och dem försökte bli av med mig också :P Dem försökte skicka mig med bussen som gaislaget skulle färdas till hotellet i, de hade ju kunnat vara trevligt hehe, men busschaffören ville inte ha med mig eller kunde inte ta med mig hehe. Men han blev nyfiken på varför dom ville bli av med mig :P haha jag var tydligen jobbig enligt syrran :D

Efter en halvtimmes väntan på de så fick dem äntligen sina autografer men innan vi drog hem så fick vi snacka lite med ena killen i laget, väldigt trevlig, väldigt söt och otroligt charmig. Han var en av dem spelarna som hade utmärkt sig mest på plan :) 


 

De var en väldigt trevlig kväll och jag kan absolut tänka mig att gå på en Gais-match snart igen :p 


Tjejerna var otroligt nöjda med kvällen och glada över sina autografer och stojade hela vägen hem och sa att dem inte var ett dugg trötta när vi kom hem strax innan elva, men Klara somnade fort så hon var nog visst lite trött :p

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards