Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Frida - 21 maj 2011 19:35

Idag har jag varit i stan med mamma och Klara, innan vi åkte hem så åkte vi inom Maxi. Jag hitta ett par fina skor, rosa med prickar i alla möjliga färger (99kr) men tyvärr fanns dem inte i min storlek :( Har köpt jeans-shorts och en bikini (bilder kommer) men i alla fall när vi hade handlat klart så skulle vi köpa glass och när jag väl hade bestämt mig vad jag ville ha så fanns inte den glassen, fanns inte ens med på pris skylten!

Var i hela friden har Cornetto Classic tagit vägen?!? Har dem slutat med min favoritglass för istället ersätta den med icke dugliga cornetto varianter! Hur ska jag klara mig om dom har slutat med den absolut godaste glassen av alla!! 



   Glassen längst till vänster!


Har mailat GB, så nu är de bara att invänta svar. Tänk om de är GB frun som har något med detta försvinnande att göra :S Hoppas de bara är en tillfällighet och att jag kan njuta av den snart igen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards