Alla inlägg den 10 september 2011

Av Frida - 10 september 2011 21:35




De är kördag igen och jobberbjudandena rullar in (känns de som), fick ännu ett jobberbjudande idag. Så nu har jag fyra olika som är intresserade av mig, vi får se hur allt blir. Näst nästa vecka ska jag i alla fall till Åre på arbetsintervju, ska bli sjukt kul :D

Idag har jag och mamma umgåtts väldigt mycket, härligt :), vi har umgåtts, lagat mat och promenerat. Mamma är min bästa vän när jag bor här uppe. Saknar alla mina vänner så sjukt mycket men är glad att jag har mamma :)


Här är vinterskorna jag köpte när jag var i Östersund häromdagen, längtar faktiskt lite tills jag får börja använda dem.   


.


Världens bästa Hedlund och jag :D

  När jag var i Stockholm så överraskade jag världens bästa indier med ett besök :) Efter alla dessa samtal under åren han jobbat på Rix fm så fick jag äntligen träffa han och kramas på riktigt. De var sjukt kul :D Får jag jobbet i Norrtälje så får jag åka och hälsa på han igen :P

Efter mötet svävade jag som på moln, tusen tack Christian för att du kunde springa ifrån sändningen några minuter för att hälsa på mig :) de betydde så sjukt mycket för mig! En av dem bästa stunder i mitt liv? Klart som fan att de var!!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards