Alla inlägg den 27 september 2011

Av Frida - 27 september 2011 21:12

Min onda hals mår kanon igen, de var en kortvarig förkylning :) Trodde ju den skulle hålla i sig minst veckan ut men halsen ville väl bara att jag skulle ta de lite lugnt ett tag hehe. 


Idag har jag och pappa varit borta på Folkets hus och kollat lite, oj de såg inte alls ut som sist jag var där. De såg ut som rena bombnedslaget där inne, man kan ju undra vad som har hänt!? De var i alla fall trevligt att få gå en promenad och umgås lite med pappa :) Hoppas på att han vill följa med mig till Kaxås på lördag men vi får se hur de blir med de. På väg hem från folkan fick pappa ett telefonsamtal om ett demojobb som han inte kunde ta men han såg till att jag fick de så två dagar i oktober så ska jag få dema igen. De ska bli riktigt kul :D 
Sen var de dags att byta förälder, jag gick och mötte mamma vid bussen som vanligt och strax därefter drog pappa till jobbet och jag och mamma blev ensamma hemma till halv sju.


Imorgon hoppas jag att de blir lite ridning och mys med Th, sen tänkte jag svänga upp och hälsa på Jossan och sen på kvällen ska jag och mamma till grannbyn för en föreläsning/information om droger och sånt.


Annars går jag bara och inväntar svar från Skistar :) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards