Alla inlägg den 28 september 2011

Av Frida - 28 september 2011 21:58

Under dagen har jag inte gjort överdrivet mycket förräns de var dags att laga middag, potatismos och köttbullar :) mums. Sen bar de av en kort sväng till underbara Jossan och gosiga Freidar innan de var dags att hämta upp mamma för att dra till Järpen för en föreläsning om Alkhol och droger bland ungdomar. Föreläsaren Håkan Fransson var helt underbar, väldigt intressant och rolig föresläning. Sen hade han en underbar dialekt också, han var från Öckerö, bara njöt, hehe sen slängde han in ett å annat göteborsk ord och självklart drog han ett göteborgsskämt också :D hehe


Denna kväll fick mig att vilja börja engagera mig i polisens nya satsning, de är typ som föräldrar på stan och nattvandrare fast detta skulle vara lite annorlunda och man skulle få en utbildning. Så detta får jag hålla utkik efter :)

Förutom detta så engagerar jag mig just nu i att få tillbaka källsorteringen i byn, de är väldigt viktigt att de finns en i byn tycker jag. 


Sen har jag lite andra planer som jag hoppas jag kan genomföra, mer info om detta kommer vid ett senare tillfälle. 


Kram och godnatt

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards