Alla inlägg den 14 september 2011

Av Frida - 14 september 2011 19:29

Idag har jag varit deppig och nedstämd av lite olika anledningar men dagen fick en helt ny vändning efter ett trevligt samtal från ett eventföretag :) Imorgon blir de telefonintervju med dem och de kan leda till jobb kanske redan nu på fredag men främst näst nästa helg och kanske en del framöver också. Håll tummarna! 

Gillar såna här småjobb, speciellt nu när man inte har något annat men jag hoppas kunna fortsätta med de även sen när jag får ett heltidsjobb :)


Nu ska jag mysa med bulle och te framför tvn med familjen men innan de tänkte jag bjuda på ett filmtips :)



ROBIN HOOD

 

Den här filmen är inte alls som den tecknade Robin Hood men båda är lika bra men på olika sätt, mycket våld in denna. De är andra gången jag ser den och den är fortfarande lika bra och jag verkligen ÄLSKAR Russell Crowe som spelar Robin Hood/Robin Longstride. Han är en sån fruktansvärt bra skådis. 

Detta är en lite sorgsen med romantisk film, jag rekomenderar den verkligen! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards