Alla inlägg den 3 december 2012

Av Frida - 3 december 2012 19:21

Rosa-Faran gillar inte kylan märkte jag i förmiddags när jag skulle ut och köra, helt död :( Bra start på vintern, hur ska det här gå? Iofs så tror jag dock det beror på att hon har blivit körd för lite så batteriet är klent, lätt fixat :) Tur att pappa var hemma så jag kunde låna bilen eftersom jag lovat att köra Jossan till HC i grannbyn då hon inte hade någon bil hemma. Efter en seg väntan på HC så åkte vi sen och åt lunch, gott. Hon bjöd mig på det som tack för hjälpen, klart man ställer upp för sina vänner :D 



Efter en mycket trevlig lunch så drog vi hem, lämna över bilen till pappa som skulle till jobbet sen blev det bara jag och Molly kvar hemma då Klara drog hem till en kompis. Jag passa på att köra Just Dance i ca 1½ timma, det var skönt. Sen  när Klara kom hem var det dags för middag, pannkakor stod på menyn!! Mums!!


Sen blev det en promenad och lek med Molly innan vi mötte mamma, sen har vi busat inne med hennes nalle :P 
Blir en till promenad sen innan det är dags att sova. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards