Alla inlägg den 7 december 2012

Av Frida - 7 december 2012 16:56

I förrgår började min evighets långa resa ner till Gbg/Uddevalla, var inte så glad när jag väl kom fram till Uddevalla halv sju!! Vi var fem timmar sen, tyckte det räckte att resan redan var mer än 12 timmar lång. Kl 8 blev jag väckt och fick veta att vi stod stilla i Gävle, ett tåg hade havererat framför oss. Vi skulle varit i Gbg halv 12 och jag hade planer på att gå på cervera för att kolla efter Elvis-prylar men det sket sig, som tur är fick jag tag på lite av det jag ville ha när jag var ute på Torp idag. Fick även tag på några andra fynd så jag är nöjd med dagen. Det var även skönt att få gå runt fritt och ströva, var så sjukt jobbigt och frustrerande att sitta instängd på ett tåg. 
Jag var vimsig i huvudet när jag väl fick kliva av tåget igår, hehe var lite roligt när jag skulle gå in på stationen i Göteborg då får jag syn på Sixten från Sixten and the cupcakes. Lite roligt sådär :) 
Sen var det så underbart när jag kom upp till Uddevalla och fick träffa syrran igen, efter en promenad och en sväng på Willys så drog vi hem till henne för att äta kladdkaka-pepparkaka, mums!! 


Haha nu har vi upplevt Uddevalla, ikväll blir det mys och imorgon blir det Rockabillyfest :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards