Alla inlägg den 5 december 2012

Av Frida - 5 december 2012 19:44

Haha den här dagen startade på ett litet annorlunda sätt, jag skulle köra pappa till tåget för han skulle till stan. Med varken mobil eller hemmanycklar gick jag hemifrån. Skulle ta pappas hemmanycklar men ni tror inte att han fick med sig dem då?! Gaaaaaah där stod jag på utsidan med en hund på insidan som ville ha sällskap, fick ta mig upp till skolan ihop om att syrran inte hade glömt sina nycklar hemma just idag puuuuuh hon hade dem med sig. Hade gärna inte lust att åka in till stan för att hämta nycklar. 
Molly blev så glad när jag äntligen kom in hehe och jag med :D Skönt att det slutade bra. Vad har jag lärt mig, jo lita in på att pappa ger dig nycklarna se alltid till att ha med mig egna och HA ALLTID mobilen med mig! 

Nu är jag strax redo att bege mig mot tåget, ska åka ner till syrran i Uddevalla. På lördag är det Raket pojkarnas spelning i Trollhättan men innan dess tänkte jag mysa med min syster :D Ska bli så kul! Ha de! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards