Alla inlägg den 25 december 2012

Av Frida - 25 december 2012 19:57

Så då var hemma och har lite tid över till att skriva innan man ska krypa ner i sängen är så otroligt trött idag men humöret är ändå på topp, har haft en kall och ganska lång dag men har haft att gör större delen av dagen i alla fall var så tomt på radion när Pontus var ledig idag :(


Söndagen var en otroligt bra dag, var så sprudlande glad hela dagen från det att jag satte mig i bilen (efter att pappa fått hjälpa mig att dra igång den, tack för det och sorry att jag väcka dig och dra ut dig. Förlåt om det var någon annans som vakna också) tills det att jag gick och la mig. Trots dålig start så fixade jag det med att vrida upp favvo skivan på max. Har smittat av min gjäldje på gästerna mina, alla har varit så söta och underbara idag och även dem jag hade på kvällen. Den bästa gäsetn var dock Pontus! Återkommer till det. Mellan jobbpassen så hann jag to my cribb, slänga in sakerna i torkskåpet, åka ner till Åre Chokladfabrik och handla och sen drog jag till jobbet igen och hängde medan jag vänta på Pontus ankomst och oj jisses vad glad jag blev över att se han! Han blev otroligt glad över att se mig med! Det var en fantastisk kväll, massa kramar, skratt och skoteråkning :P Sen har vi sett på medan Per jobba också, han jobba och vi spred glädje :D Haha efter en helt fantastisk kväll tillsammans med Pontus så somna jag till Bingolotto som ingen mindre än Sean Banan gästa, det var grymt! Haha han är liksom min och Pontus grej :P


Måndag, Julafton och sovmorgon. Trots lite sovmorgon var jag trött som attan men ändå otroligt glad! Idag skulle jag egentligen vara ledig men hoppa in och jobbade uppe på Copperhill istället för kompisen, så snäll är jag! Där uppe satt jag ensam hela dagen eller ja Bengt hjälpte mig ju på morgon och var uppe en sväng och hälsa på och sen hade jag ju mina gäster också. Speciellt tyckte jag om en familj som åkte där större delen av dagen, det roliga var att se barnen som inte kunde fånga liften själv och någon timme senare klara till och med den yngsta killen att fånga liften själv :D Sen sa jag till en viss Zlatan att dem (han och hans son) inte fick åka snowracer i backen, han tog det bra och promenera iväg efter att vi stått och pratat en sväng. Väldigt trevlig man, inte alls så dryg som man upplever han i tv :P


Nu ser jag fram emot torsdag, då blir det ännu en kväll tillsammans med Pontus och då blir det mer skratt och typ tusen kramar :D Nu ska jag städa undan i köket innan det är dags att krypa i säng. Kram och godnatt! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards