Alla inlägg den 12 december 2012

Av Frida - 12 december 2012 18:31

Då var det dags att börja blogga i kategorin En vanlig dag som liftvärd :) igen, idag var nämligen första arbetsdagen eller ja introdagen. Jag var sjukt pepp imorse och har så varit hela dagen, men dagen starta inte jättebra fick inte igång bilen så jag fick starthjälp av pappa och sen var jag tvungen att tanka då dog den igen :( När jag väl kom ivägoch fick vrida upp Rocket boysens skiva på max så steg mitt humör igen. Gaaaah så underbart! :D 


Det har varit en väldigt trevlig dag, vi har fått massa info (allt visste jag redan sen förra säsongen), ny namnskylt (jag som hade koll på min sen förra året, var som att chefen trodde att jag skulle slarva bort den men den är nått av det jag har hat koll på), lift/tjänstekort, fått våra arbetskläder och gått rundvandring i det kalla vädret :P


Roliagst med dagen var att träffa kollegor/vänner från förra säsongen men även dem nya. Vi var 6st liftvärdar och 2 lunchare från förra säsongen och massa nya. Ser fram emot imorgon då vi ska vara på Tott och äta och ha föreläsning, det är alla från Skistar då. Hoppas på att träffa ännu fler man känner, några pistörer kanske. 


På fredag lär vi få träffa alla pistörer i Björnen i alla fall, ska bli kul att se dem alla igen. Vi kommer ha i stort sett samma som förra året förutom Robin som flyttat till wm8an och istället för han får vi en ny. 

Hehe var tvungen att be om starthjälp hem också suck, imorgon byter jag och pappa bil så får vi se om han kan finna felet på min pärla. I hope! <3


Nu taggar vi inför ännu en dag med ett härligt gäng :D Ha de! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards