Alla inlägg den 22 december 2012

Av Frida - 22 december 2012 17:39

Då har säsongen äntligen dragit igång och igår när det var första dagen och allt så fick jag världens välkomnande av underbara Pontus :D Det gjorde verkligen att dagen blev tusen gånger bättre än vad den redan var :D Mitt humör var på topp hela dagen. 
Haha det kaos som infann sig i mitt lifthus igår när jag kom dit har jag ordnat upp idag, haha eller ja det ser lite bättre ut än vad det gjorde igår. Hade en gräsklippare (en sån där man har på magen) liggandes på golvet, funderade på att använda den men Jon kom och snodde den och det är inte det ända, han brukar sno min borrmaskin för han har igen egen så är den borta så vet jag vem som har den :P Har dock massa nät i stugan som ska upp så småningom, hoppas på snart eftersom jag idag snubblat på det ena nätet några gånger :D 


Är så kul att träffa alla gamla kollegor igen och igår var det en gäst som kände igen mig från förra säsongen, måste ha gjort ett bra intryck :D 


Igår fick jag även nyckeln till mitt boende, har dock inte hunnit med att kolla på det förrän idag. Igår hade jag en hund som var hemma hos sjuklingarna och vänta på att få komma ut :P Ett mysigt litet place, max 200meter från jobbet :P Vissa har det bra :D haha. Sen igår fick jag även schemat för kvällsjobben, mycket jobb precis som jag vill ha det :) Såg även att Pontus ska jobba med mig väldigt mycket i vinter, så sjukt kul :D Vågade inte tro att det var "min" Pontus så jag fråga han och visst var det världens bästa Pontus som ska hålla mig sällskap på kvällarna, oj vad vi kommer ha kul. Sjunga och kramas :D Kvällarna är rädda som han så fint sa :D 


Imorgon ska jag nog sova första natten i mitt nya boende så slipper jag åka hem, direkt i säng och sen upp tidigt dagen efter. Lite sovmorgon vore inte fel heller. 


Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards