Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Frida - 4 januari 2013 19:46

I onsdags kväll kom min underbara syster med bussen så då blev det myskväll <3


På torsdagen drog vi til Åre för att slänga oss ut i backen, det var inte världens bästa väder regn :( Men underlaget var bra och jag ville inte riktigt ge upp men efter 3 timmar såg vi ut som två isgummor så då gick vi till värmestugan för att käka och sen åkte vi Bergbanan upp och ner en gång bara för skoj skull :P Men det var bra och trevliga timmar i backen, hitta Pontus och fick mig en kram. Folk borde verkligen kramas mer eller är det bara jag som tycker det? Sen träffa jag även Philip. Jag har grymma kollegor och vänner, jag är så lyckligt lottad :D <3
Sen har vi även besökt Åre choklad fabrik, provsmaka lite godis lagom innan maten mums mums! Sen blev det middag innan vi drog ut för att se hur det såg ut i backarna, men vi skippa kvällsåkningen för vi bedömde att underlaget inte var så kul istället stod vi och snacka å skoja med Clemme. Haha jag är lilla fröken mobboffer tror jag :P Clemme slängde ner mig i snön och Klara hon slängde snöbollar på mig, schysst! Sen prata vi med Magnus och Philip, vi ville veta om kälkspåret var öppet och det var det så vi tog bussen till Åre och hann med 1 ynka åk innan vi var tvungen att ta bussen hem igen inte riktigt värt det men det var mysigt att hänga med syrran! <3


Idag har jag jobbat så Klara har fått sköta sig själv i backen vilket gått bra, hon sa att hon hade en bra dag :) Har varit otroligt kul att hon varit här, men nu har jag skickat hem henne med bussen. Är tomt här utan henne! Saknar dig gumman <3 Medan jag och Klara vänta på att dem sista sega ryssarna skulle komma klara hela liften, dem trilla av i första branten och sen tog dem miljoner år på sig ner, så låg vi på marken och kolla på himlen haha sen kom Jon och tänkte köra över mig :P Han stanna skotern precis vid mitt huvud, läskigt. Haha han undra om jag försökte ta dö på mig men det försökte jag inte utan jag var bara allmänt less. 


Avslutar inlägget med att säga att jag kommer sakna Jossan och hennes familj, dem åker hem imorgon. Hon kom och sa det idag och dumt nog gav jag henne inte en kram tänkte att dem skulle komma ner till mig en sväng till, enligt hennes pappa ville hon ha en. Åh vad jag kommer sakna henne <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards