Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Frida - 11 januari 2013 22:17

Igår var en seg dag på jobbet men kom hem tidigt i alla fall vilket var sjukt skönt. Åt och bytte om innan jag mötte upp Lisa, Malin och Tova för en promenad ner till Åre Chokladfabrik där vi smaka godis och drack varm oboy :D Sen fick vi skjuts upp av Adam, tur för efter den koppen choklad orkade jag inte gå. Sen hängde vi hemma hos Sofia tills det var dags för henne att dra på jobbet och jag, Tova och Malin sadla om för att bege oss ut i backen. Shit vi var galet taggade, speciellt jag. Både syntes och hördes när vi kom farande i backarna. När vi hade gett upp så hängde vi en sväng med Jon och Philip (två av dem skönaste pistörerna jag känner) inne i Järvens lifthus innan vi vid stängning drog hem till Malin för en kväll med TP spelande. Halv tio gav supertrion upp då vi höll på att somna i soffan, efter en galet rolig kväll så somna jag direkt när jag la huvudet på kudden och sov som en bebis hela natten. Drömde dock att min lift fick stömavbrott för någon som borra snodde min stöm och sen när jag väl fick igång den igen så saknades massa ankare hehe, skönt att det inte var någon sann dröm :P 

Idag har jag varit galet trött och hållt mig inne i lifthuset hela dagen med min bok som sällskap :P Gick endast ut i nödfall, var så sjuuuuuukt kallt! Berättade för Olle om min dröm imorse och han sa att jag skulle ringa på han på en gång om jag såg någon borrande maskin :P Haha han berätta även att han genomskådat mig och jag förstod inte alls, så berätta han att han kollat på schemat och förstod varför jag bytte till att jobba kväll på söndag istället för torsdag. Haha avslöjad, men både jag och Pontus blir gladare över det :D 
När dagen äntligen tog slut fick jag vänta ganska länge på skjuts då slog jag över på kanal 3 på vår komradio och lyssnade på vad dem i centrum hade å säga, spännande :P Sen kom en frusen Jon och hämta mig, erbjöd mig att köra så han kunde springa sig varm men så blev det inte. Kanske en annan dag :P haha. 
Sen när jag kom hem städa jag lite och sen har jag hängt med Malin och Tova, riktigt fredagsmys hade vi med godis, chips och Cola :D Detta får vi göra om mycket snart igen!! <3

Dags för sängen, bara imorgon kvar sen kommer den efterlängtade söndagen! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards