Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Frida - 5 januari 2013 16:45

Idag har varit en ganska bra dag, lugn har den varit i alla fall :) Den började bra i alla fall, Malin fyller år idag så jag sa till henne igår att hon skulle komma förbi Hermelinen så jag kunde ge henne en grattiskram och det gjorde hon :D Sen har jag äntligen fått upp näten vid min lift, det var på tiden :D Olle tyckte av vi skulle sätta upp nätet i svängen vid snökanonen ner mot Högåsen och då fråga jag om vi inte kunde sätta upp det andra med och det fick jag gärna göra :) Det nätet fick jag fixa själv medans vi hjälptes åt med det andra, nu är jag nöjd och glad :D 


Sen har jag även haft trevligt besök hos mig, Patrik som är pistör inne i centrum var förbi mig idag med sin lilla knodd :D Var otroligt trevligt att träffa han igen, han har jag inte sett sen jag jobba på Tusenmetern förra säsongen. Vi snacka lite innan dem for iväg med liften. Det är sånt här jag gillar med jobbet små saker som lyser upp dagen, kan vara någon man känner eller någon annan gäst som kommer förbi tex lilla Douglas. Han talade om för mig att han hade haft sina skidor inlämnade så att dem var snabbare nu :D haha så underbart! 

Jag har världens bästa jobb! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards