Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Frida - 6 januari 2013 21:52

Idag har varit en väldigt lugn dag, såhär lugnt har jag inte haft inte haft sen dagen innan julafton men jag har trots detta haft en del att göra ändå :P Bengt och jag har jävlats med varandra, han mest med mig faktiskt :P Sen sen har han även hjälpt mig med lite saker som jag ville ha gjorda tex. krokar till flyttbocken så man kan hänga upp pumpgrejen så man slipper riskera att få den i huvudet, hämtat fler pistkartor, clips till käpparna så jag kan fästa nätet bättre och sen hjälpte han mig imorse när jahg skulle flytta medbringare. Han har med andra ord gjort ett bra jobb idag och även jag eftersom jag sett till så han har haft å göra :D 


Eftersom jag har haft så lugnt idag så har jag hunnit läsa ganska mycket i min bok, så underbart och jag kom tidigt ifrån liften också. Halv fyra var jag hemma :D 
Det är inte bara Bengt som jävlats med mig idag även Jon har jävlats, haha han sa till Adam att dem förra säsongen försökt ha mig i andra liftar men att den ända lift jag passa i var Hermelinen bara för att den är så lätt. Haha han ska allt få igen, han kan ju glömma att han får låna min borrmaskin! :P 



Idag skulle jag jobba kväll och medan jag vänta fick jag besök av Clemme, alltid lika trevligt. Sen bar det av till Vargen, Olle fråga om jag kunde tända lyset i backen och så. Självklart svara jag, Pontus har ju lärt mig allt :) Greja allt själv idag, men har man en grymmaste av alla som lärt upp en så är det ju inte så konstigt. Det var dock ensamt där borta utan Pontus men underbara Ingis kom förbi och kramades till min glädje :D 
Sen har jag blivit ett par solglasögon rikare, ett par röda as balla :D Ingis sa att jag fick ta dem, hon tyckte dem passa så bra på mig. Tyckte även jag :D 


Nepp nu ska jag krypa i säng och tagga inför morgondagen, sen är man ledig 2 dagar :D Natti natti!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards