Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Frida - 2 februari 2013 19:38

Oj vad tiden springer iväg det är redan lördag igen och under denna vecka har det hänt massor har därför skjutit på skrivandet men nu är det dags att ta tag i det igen! :) Får nöja mig med att berätta om höjdpunkterna från veckan :D


Söndag: Då var det dags för kvällsjobb i Vargen igen, älskar verkligen kvällarna i Vargen. Det är något alldeles speciellt med dom :) Denna kväll skulle Jon och Olov (vet inte vem den här Olov är för han dök inte upp sist han skulle jobba heller) jobbat men Jon är i Norge, så istället dök Ingis och Mikkel upp. Mikkel är en av världens skönaste personer och han stod länge och prata med mig, kändes som vi känt varandra i evigheter. Vi var även världens teamwork när vi tillsammans laga Vargen, 2 teleskåp fastna i varandra och ville inte släppa. Vi fixa det på vårt sätt, vilket kanske inte var det rätta men det funka. Tack för en toppen kväll! :)


Måndag: Idag var folk väldigt glada :) 2 killar vinka som tokar åt mig när jag satt inne i lifthuset på förmiddagen sen när dem kom tillbaka på eftermiddagen så hade jag precis hjälpt en liten kille som tjoa och tjimma var gång jag skicka iväg han. Killarna fråga då -Har du fått komma ut ohc leka nu? -Haha ja. Vilka underbara människor det finns!

På kvällen drog jag och några kompisar in till Åre för att se Björn Rosenström på Country Club som denna kväll var full med norska trevliga studenter :) Han var riktigt bra live, tack kompisar för en trevlig kväll!

Tisdag: Då var jag äntligen ledig och hängde borta i backarna i centrum hela långa dagen :D Fick åka Tusenmetern till min stora förtjusning, typ världens segaste lift men jag tycker ändå trots allt att den är den mysigaste av dem alla :D Sen har jag alltid velat åka lift med en pistör en aldrig lyckats tajm in det men idag blev det liftåk med Philip, trevligt med sällskap i liften :D  Sen har jag även kramats och haft backhäng med underbara Pontus :D <3
Sen bar det hem till familjen för lite mys!

Onsdag: Innan jag drog tillbaka till backarna, där jag hör hemma, så besikta jag bilen vilket gick sådär :S Sen har jag åkt upp och ner i Wm6an och Hummeln hela dagen :) Har fått kramats och hänga med den bästa idag med :D Jag har det bara så bäst! Sen har Bengt jävlats med mig, han körde efter mig i backen med skotern och sen applådera han åt mig när jag tagit mig ner, haha oj vad han ska få igen!!
Sen på kvällen var det pulkaåkning med kollegorna/vännerna, sjukt kul! :D  

Torsdag: Idag gav jag igen på Bengt, Anders hade varit hos mig och satt upp ett skåp och lagat en träbock (som Bengt lovat att han skulle göra), talade om för Bengt hur duktig Anders varit och att han är bättre än Bengt haha då fråga Bengt om jag skulle kliva av skotern och gå upp :P Haha fick be snällt att han skulle köra och jag var tyst hela vägen hem. Han kommer ge igen, igen! Detta kommer aldrig få ett slut.


Fredag: Drog jag och några vänner till Parkvillan och deppa lite över att Wm8an var stängd pga hård vind, men vi hade trevligt ändå. Tack Elliot och Lisa för att vi fick låna bilen, ni är underbara!! <3

Lördag: Idag var jag sugen på att klättra så på morgonen klättra jag upp på vändhjulet och borsta bort all snön :P Sen efter jobbet drog jag till Åre för att handla och hälsa på pappa som jobba, på Ica träffa jag både Anders J, Dennis och min gamla lunchare Johan sen körde pappa mig hem och sen har jag myst i soffan, som jag längtat efter att bara ha en hemmakväll för mig själv. Nu dags för sängen och imorgon är sista dagen innan jag är ledig, blir Vargen på kvällen tyvärr utan Pontus då han ligger hemma och är sjuk men jag hoppas jag klarar mig.
Godnatt och trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards