Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Frida - 26 februari 2013 21:30

Idag har det varit rätt mycket folk hos oss eftersom det varit storm på fjället så har högzon, Hummeln och Wm8an stått, trodde Magnus skämta imorse när han sa att endast Wc och 6:an är öppna (av alla sittliftar) men det var inget skämt. Till och med jag har haft kö idag :P Jobbar ju fortfarande halvdag så vid halv två kom Jon och hämta mig. Dem bjöd på korv och saft nere i Högåsen idag till alla gäster eftersom det var dåligt väder och massa stängda liftar. Jon var sugen på korv så vi svängde ner dit innan jag blev körd ända fram till dörren igen, denna gång bad jag inte om det, haha när vi kom ner säger han -Frida är sugen på korv. Haha jag ville ju inte ens ha någon från början :P


På eftermiddagen åkte jag, Malin och Tova in till Åre Bageri för att fika. Så mysigt och trevligt. Sen följde jag med Tova hem innan vi drog bort till Vargen där hon skulle jobba under kvällen. Tycker så bra om Tova :D
Åh Ingis kom förbi med korv till oss, det hade blivit över så alla som jobba + jag fick korv :D Det var en höjdpunkt denna regninga och blåsiga kväll.


Tack alla för idag, imorgon kör vi igen! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards