Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Frida - 9 februari 2013 17:42

Jag kan säga att jag inte klarade hela dagen i måndags, tog mig upp på skutan och hann några åk i Tusen innan jag fick yrsel och trodde jag skulle svimma i backen. Så länge jag åkte så gick det rätt bra förutom att balansen var lite sådär men jag tog mig till Sadeln och hängde där med Malin innan jag sakta tog mig hemåt igen. Stannade till och köpte med mig dessa skor och strumpor hem :)


 



Tisdag innebar jobb och personalfest! :D Dagen har varit sådär, haft huvudvärk och varit trött. Kul att Angelica är hos oss och jobbar lite nu några dagar, det behövs en kvinnlig pistör bland alla män :) Efter jobbet bar det av hemåt, fixa sen och sen vidare till Blåkull för att hänga lite där innan vi åkte vidare till Bygget. Festen var väldigt trevlig och god mat var det också, träffa några kollegor från centrum, fick se en glad chef på dansgolvet och så tappa jag en del av mitt armband. Men det var en kano fest :D
Tisdagen följdes av två rätt lugna dagar. I Torsdags fick vi en ny lunchare som var väldigt bra :D Hon som var inhoppare på Onsdagen var den värsta jag varit med om, hon gick inte ut och hjälpte någon inte ens sänkte hon farten ALDRIG mer henne säger jag! Både jag och Sofia är nöjd med den nya luncharen!


Torsdagskväll kom äntligen som jag längtat, ännu en kväll i Vargen! :D Nu var Pontus tillbaka på jobbet så det blev några kramar! Tyvärr blev det ingen skotertur men jag får ha det tillgodo en annan gång :D Han var nämligen tvungen att hjälpa Stefanvid Tottbryggan innan han fick komma till Björnen och värma sig, han kom och kramades och hängde lite innan det var dags för han att åka hem. Han är bara bäst på att kramas!! Fick visa han vad jag lärt mig för nytt om Vargen då när inte han varit här :P


På fredagen hängde jag i backarna i stort sett hela dagen, var ganska kallt men ändå skönt och fint ute. Var uppe på Skutan och tog några åk i Valvet och sen har jag hängt i 6an :P Hälsa på Pontus på 6an dal, fick kramas och värma mig lite innan det var dags för oss båda att dra vidare. Sen jävlades Bengt lite med mig, han har tydligen hört från någon att det finns en anledning till att jag jämt hänger runt 6an. Han trodde inte på mig när jag sa att det var för att jag gillar backarna där :P
Sen tog jag mig tillbaka till Björnen och hängde med Tova en sväng för det behövde hon innan jag åkte hem lagade mat och sen hämta min söta syster vid bussen :D En hel helg med syster! :D


Idag har vi trotsat det kalla vädret och varit ute i backarna, blev ganska länge trots allt, med en hel del långa och många stopp inomhus för att värma upp oss :) Om man registrerar sig på Myskistar så kan man få massa pin om man åker visst mycket eller vissa liftar, vi samla ihop några idag men vi missa åka Hermelinen vilket vi insåg när vi kommit in så det var bara klä på sig åka ut igen och snabbt hem :) Och sen dess har vi myst i Soffan, ätit god mat och nu gottar vi oss. Vi är så redo för en myskväll. Hoppas på varmare väder imorgon :D


God helg allesammans! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards