Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Frida - 15 februari 2013 19:09

Lite updates igen :P Kan ju inte sitta (bör undvika) längre stunder vid datorn utan att få ont i huvudet, det är väl bra iofs så kanske jag kan avvänja mig :P Sen har jag inte haft orken heller.


I tisdags eftermiddag efter att ha hälsat på Tova uppe i Järven så drog jag hem för att lämna bilen och mysa lite med familjen. Ett stopp vid Ica i Järpen på väg hem för att köpa färs, någon knackar på min rygg och jag blir skrämd haha var ju inte alls redo. Åh det var underbara Jossan, så kul att se henne igen. Tyvärr blev det inget mys på kvällen då hon fick hoppa in och jobba extra och jag hade så ont i högerarmen (från axeln och hela vägen ner till armen) så jag fick krypa i säng.


På onsdagsmorgonen när jag vakna så fick jag besök av denna sötis i sängen.

 
Lill-tösen är sååååååå mysig :D


Efter lite mys med favorittjejen och en promenad så var det dags att sätta sig på bussen tillbaka till Åre :D Det blev lite häng i Järven idag med, allt för att hålla mig ifrån dator och tv :P Sen blev det middag hos Tova så mysigt och efter det drog vi ner till Lisa en sväng, jag blev inte långvarig då mitt huvud inte orkade mer men det var trevligt den stunden jag var där.


Torsdagen var min ledig dag men eftersom jag fortfarande var sjukskriven så kunde jag inte åka bräda :( jag fick istället njuta av den fina soliga Alla hjärtans dag på annat sätt. Hängde med Tova i Mården och sen blev det Järven en sväng för lunch, haha börjar vänja mig vid att hänga där :P Sen tog jag bussen in till Åre för att köpa apelsiner, sen snacka jag lite med pistörerna borta i centrum, kramades med Pontus och sen kommer vi till veckans höjdpunkt (förutom kramarna) jag fick åka skoter med Philip tillbaka till Björnen. Åh var så glad när jag kom fram!! :D Vi åkte även förbi brottsplatsen, där jag trilla, kändes märkligt. Hoppas jag kan ta mig en tur där snart igen! Sen ägna jag kvällen med att hänga med Philip och Magnus i Järven och med Adam en sväng i Nallen :D


Idag har jag bara njutit av det fina, tog mig en promenad ner till Ica för att handla och stanna till hos Lisa i Björnen i över en timme och bara njöt av sällskap och sol :P Sen blev det häng med Ingis och Angelica i Järven :D Och imorgon ska jag gå tillbaka till jobbet, tror jag är redo nu får se om jag orkar med hela dagen eller inte.


Nu dags att sova, natti natti :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards