Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Frida - 3 februari 2013 16:37

Jag har börjat skriva upp vilka som har namnsdag på tavlan vid liften, vilket verkar uppskattas för igår så var det ingen som hade namnsdag så där namnen ska stå var det tomt och då var det några stycken som fråga vad som hänt med namnsdagsnamnen. Jag och en kvinna (mest kvinnan och jag höll med) bestämde att det var Torvald och Tova som skulle ha namnsdag :) Detta innebär med andra ord att det är i alla fall några som läser det som står på tavlan :D

Idag har det varit en solig och vacker söndag med lite folk :) Att det var lite folk kan nog bero en del på att fjället äntligen var öppet idag :D Hoppas det är det imorgon med när jag är ledig. Dagen har gått ganska fort och jag har haft det ganska soft.


Nu på kvällen har jag hållt till i min trogna vän Vargen :D Det var dock väldigt tomt utan Pontus men fick så lov att klara mig ändå :( Jag som hade sett fram emot att få jobba med han!! Jag fick imorse meddela Olle att han var tvungen att hitta en ersättare så hela dagen har jag varit nyfiken på vem det skulle bli, hehe det blev söta Ingis :D Han lyckades med andra ord hitta en bra ersättare. Hade hoppats på Mikkel eller Ingis :D Det är inte lätt att fylla hans plats men nu när Ingis kom så fick jag några kramar i alla fall, så kramar blev jag inte utan denna kväll vilket var skönt!
Så typiskt att han skulle vara sjuk just idag när vi skulle jobba tillsammans!! Nu är han skyldig mig en lång skotertur på fjället och massa kramar! :P Får klara mig fram till Torsdag.


Det var ändå en bra kväll, satt och hängde lite med Stefan (pistör) innan start. Sen har jag haft fullt upp i Vargen, haha lyckades få Stefan att berätta hur man skickar iväg teleskåpen inifrån haha så nu har jag något att lära Pontus :D




Nu ska jag börja göra mig iordning, duscha och krypa i säng för imorgon blir det en heldag i backen och då startar period 2 så det blir 9-16.30 Haha en lång dag, får se om jag orkar hela dagen :D Kram och godnatt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards