Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Frida - 18 februari 2013 22:06

Idag har varit en ganska bra dag med snö och härligheter och min namnsdag! :D Har blivit grattad av några gäster + typ alla på morgonmötet imorse och så självklart av Pontus :D Några sa bara typ -Åh Frida har namnsdag idag vi får ringa henne. Då ville jag skrika hallåååååå jag då? Efter ännu en halvdag på jobbet så drog jag hem och vila och käka innan jag åkte in till Åre, sällskapssjuk som jag är. Där hängde jag på Wc-dal med en kompis, Pontus var förbi och gratta och krama mig och lova att jag skulle få åka med han till Björnen sen. ÄNTLIGEN skulle jag få min efterlängtade skotertur :D

När jag satt där på Wc så dök Robin upp, han är pistör och jobba hos oss i Björnen förra vintern. Var väldigt kul att träffa han igen. Senare höll han och Pontus på med någon konstig dans som Pontus kalla pingvindansen, haha dem är helt underbart knäppa :D Sjukt kul, rätt söta var dem också! :P
Sen fick jag vänta rätt länge på att Pontus skulle komma ner från berget och sen bli klar för avfärd mot Björnen, men det var värt väntan. Det blev en mysig och lugn tur ända fram till Björnen och där var vi fokuserade på annat så vi var inte uppmärksamma på kanten framför oss så vi välte med skotern hahahaha jag troddre jag skulle dö av skratt där vi helt plötsligt låg på marken :P Säsongens roligaste!! Nu har jag fått svar på frågan hur det känns att välta med en skoter, nu kan jag sluta grubbla över det.


Sen börja en bra kväll i Vargen. Min lilla surrikat Pontus kom och spred glädje, han dök upp bakom ett stort gupp och spanade och såg ut som en surrikat därav min lilla surrikat :P Sen stanna Vargen och de krävdes 2 pistörer för att fixa det. Vi kvällens slut kom Malin och Pontus och hämta mig, sen hjälptes jag och Pontus åt att köra bort till Järven. Vi stod på Varsin sida och styrde, haha det gick väldigt bra :)
Tack för en helt fantastisk kväll och tack för att du fick mig att skratta så mycket :D Det är bra medicin det :P

Kram och godnatt, imorgon ska jag hänga med mina brorsöner, deras mamma, pappa och Klara :D <3 Får se om det blir lite brädåkning också, måste ju bara få stå på brädan igen!

P.s Tack alla för att ni är så extra söta mot mig nu :) Hjälper mig på morgonen med att bära fram allt och så vidare, speciellt tack till Anders :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards