Alla inlägg den 1 november 2009

Av Frida - 1 november 2009 13:06

Först måste jag bara tacka Sarah för en trevlig tripp till Halmstad :) Hitta de jag skulle och fick även käka på Mc Donalds, de var gött.


Nu över till gårdagen.

Dagen började med att jag och Sarah stack till studion och var där en stund. Jonas och hans kompis Linus kom dit när vi skulle dra. Trevliga pojkar de där. Sen hemma så duscha jag och greja med datorn sen vid fyra kom Amanda S och Sarah, vi skulle göra oss iordning tillsammans. Mycket trevligt och Sarah locka mitt hår jätte fint. Tack :) Sen satt vi nere i köket och snackade med mina sambos i nån timme, trevligt som attan. Sen drog vi oss hem till Sabbe och Amanda, fy fan vad kallt de var ute. Där satt de en massa läskiga människor hehe, kände mig lite utanför för typ alla såg läskiga ut medans jag bara var söt i min pumpa dräkt :P De var ruksigt trevligt där faktiskt, Goffe gick runt och försökte vara läskig :P tyckte inte han lyckades hihi trots att han stirra in i mina (inte bara mina) ögon flera gånger, han fick mig inte av vika undan blicken. hihi. Sen efter att varit där sen åtta och umgåtts så elva drog vi oss bort mot Pepes. Väl där vänta jag och Andreas på utsidan för Jonas hade hans lägg. När Jonas, Linus och Magnus anlände kunde även vi gå in. Vi hängde in jackorna, sen stack jag och Andreas upp för att leta klasskamrater efter en liten stund hitta vi gänget. Sen dansa vi en hel del, var faktiskt uppe på dansgolvet större delen av tiden vi var där. Sen stod jag inte ut med ljudet längre, bara dunka dunka och hög volym, så jag gick och satte mig på en pall med mina klasskamrater. Men helt plötsligt satt jag där ensam och en idiot till kille kommer och snackar med mig. VIlket jävla svin han va, han verka seriöst tror att man kan kyssa vilken tjej som helst. De blev för mycket och då fanns en som tur var en välkomnande famn och tröstande Andreas där. Jag fick gråta ut i hans famn, skönt eftersom jag inte kunnat gråta på veckor. Sen gick vi ut och snacka, tack Andreas för att du är så snäll och förstående. Är så tacksam att du fanns där för mig när jag behövde de, att du lyssnar och bryr dig om mig. Du är verkligen en toppen vän. Tack ännu en gång!


Sen var de dags att gå hem, hade sällskap med Linus, Jonas och Sarah hem. Tack även Jonas för att du sa till mig tidigare under kvällen att vi kunde gå hem när jag redo för de. Har så underbara vänner.


Massa kärlek och kramar till er alla, speciellt denna natt till Andreas men även Jonas.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards