Alla inlägg den 5 november 2009

Av Frida - 5 november 2009 17:50

Jag och Sarah hade mycket trevligt igår, vi kolla på Nyheter, Bonde söker fru och oskyldigt dömd och käka chips. Riktigt myspys. Tack för en trevlig kväll Sarah!!


När klockan ringde kl 10 idag var jag väldigt trött ville sova mer men jag bestämde mig för att kliva upp och hålla min underbara syster sällskap via msn då hon var ensam hemma idag. Sen har jag stor handlat :P köpte en massa mat till helgen mums mums. Therese kanske kommer hit och käkar taco med mig imorgon de vore himla kul eftersom jag nu är ensam hemma då mina sambos dragit till Mora över helgen. Hoppas dom får de kanon. Jag och Therese bestämde att vi ska äta lyxmiddagar varje lördag fram tills de är lov :) Ungspannkaka hemmagjorda pizzor med mera :) Mums mums! När jag hade snurrat runt på Ica och skulle gå ut från Ica så träffa jag Andreas :) Vi stod och snacka lite, han är en fantastisk vän han är så snäll och trevlig inte för att mina andra vänner inte är de men han är nått extra :) Sen drog jag hem och snacka lite med Klara och försökte plugga men jag har kört fast :( Sen har min hyresvärd varit här och luftat mitt element, de var en massa vatten i så nu är de varmt på mitt rum :D är så lycklig, nu slipper jag sova med en massa kläder på mig. Sen har jag lagat potatisgratäng och kotlett de var bara de att den sorten jag gillar inte fanns på Ica så de fick bli en annan som inte alls var god :( Så de blev en misslyckad middag. Trist! Sen har jag även pratat med en vän hemma ifrån Jämtland de var sjukt länge sen vi snacka och hon fråga om hon får komma ner och hälsa på mig och vad svarar man på om inte självklart. Vore så sjukt kul om hon kunde komma ner, saknar henne väldigt känner jag nu. Skulle även vara kul å visa henne hur jag bor och lever här nere och visa upp mina klasskamrater :) Fan vad kul de skulle vara om du kom Silje, vill att du kommer ner redan idag!!! Skanar dig!! Kom nu snälla!!


Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, ikväll blir de mys framför tvn har bjudit in mina vänner att komma så vi får se om någon dyker upp annars får jag mysa själv.


Sen måste jag bara tillägga att jag har helt ändrat uppfattning om en i klassen och de är åt de positiva hållet, vilket känns väldigt kul. De är så härligt att man faktiskt kan ändra uppfattning åt de positiva hållet och inte bara de negativa. De älskar jag!!


Kramar i mängder till alla mina underbar vänner!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards