Alla inlägg den 7 november 2009

Av Frida - 7 november 2009 11:59

Vi hade jätte trevligt hos Sandra igår, vi kolla på film, prata, käka godis och även varsitt stekt ägg. Mums. Halv tolv betämde jag och Sarah oss för att dra hem, vi hade sjukt kul på vägen hem :) haha fick sitta bak så Sarahs cykel åh jävlar vad de gick fort i nedförsbackarna haha. Vägen hem gick mycket fortare än dit vägen, vi valde att ta bilvägen hem så vi slapp att gå skogsvägen. De var skönt att komma hem och sova sen efter en mycket rolig kväll. Tack tjejer.


Idag ahr jag hittills löst Melodikrysset med mamma och pappa :) Kunde ganska många idag :P men jag efterlyser ändå fler 60-tals låtar denna gång var den inte med en ända. Sen har jag även duschat inte så intressant dock haha men nu ska fixa håret sen tänkte jag dammsuga lite för de ser förjävligt ut här. Sen är de dags att pyssla lite med hemsidan :) Sen ska jag även leta efter praktikplatser, måste ha en del att välja mellan jag vet några jag vill vara på i alla fall. De ska bli kul, älskar att ha praktik. Jag tänker inte va på nått ställe jag redan varit i alla fall. Vill testa massa olika ställen.


Får blogga mer senare om de finns nått kul att säga :P Kram så länge












.

.

.

.

Lite tillägg till dagens inlägg.

Sen sist jag skrev har jag hunnit ät en god och mättande middag. Taco. Smarrigt värre.

    Julmust mums mums, de märks att de sakta men säkert börjar närma sig jul då de finns julmust i butikerna och så har Rusta redan börjat med julreklam på tv. Åh vad jag längtar till jullovet nu, de är nu 41 dagar kvar. Längtar efter att umgås med lillsyrran och resten av familjen med vänner, bara softa, andas in fjäll-luft, laga ma, åka en massa skidor och bara njuta av att vara hemma.


Silje kan inte du komma ner och hälsa på mig nu?? Snälla??


Sen har jag även hunnit koll på tre filmer 28 dagar, Titta han snackar och Mannen utan ansikte. Tre bra filmer. Titta han snackar var klart bäst och roligast :) De sevärda filmer.

                                      


Jag har även grejat med min hemsida en sväng idag men körde fast så jag ska fortsätta imorgon, den kommer bli kanon bra när jag är färdig är jag övertygad om sen nån gång ikväll kommer Amanda, Sabbe, Gabbe och Sandra, tror i alla fall att de blir alla men de återstår att se. Nu har jag inget mer att skriva för dagen.

Kram och godnatt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards