Alla inlägg den 6 november 2009

Av Frida - 6 november 2009 18:43

Dagen började har hela huset för mig själv så jag kan göra vad jag vill :) Men påväg till skolan var de inte lika kul helt plötsligt kommer de än lastbil och de är pölar ute eftersom de regnat inatt och han kör rätt i en så de skvätter på mina ny tvättade byxor de var jävligt tur för han att de inte var smutsigt vatten för då hade jag blivit rasande, men de var inbte kul att bli blöt :( Fan att inte dom kan visa hänsyn, de är så trist och irriterande. När jag och pappa körde ner till Båstad i somras så hade jag en lastbil i röva på bilen hur länge som helst på en väg där vi körde minst 90 de var inte så himla trevligt, hade jag behövt tvärnita så hade jag fått han rätt på mig :( Idioter!!


Väl i skolan så skulle vi redovisa våra undersökningar, min grupp hade om svininfluensan. Sen efter en trevlig lunch så fortsatte eftermiddagen med en film som var mycket längre än 1,30 h som läraren sa och dom stolarna i Aulan är inte så sköna att sitta i länge man får väldigt ont i röven.


Sen när jag handlat och pratat en stud med Therese så drog jag hem och slog på tvn och på Tv4 film så visa dom Elvis has left the building en ruggit bra film är otroligt kär i den. De berodde väl främst på låtarna, så underbart. Hade jag levt på Elvis tid så hade han helt klart vart min Idol :) Rekommenderar alla att se den! :)

 Alla ni som gillar bra filmer, Elvis låtar eller Elvis överhuvudtaget ni borde se den. Eller va sjutton alla borde se den, den är så sjukt bra!!! Love it!!


Nu ska jag och Sarah dra hem till Sandra hon är tydlligen lite nere så vi ska muntra upp henne. Vi ses och hörs. Kram



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards