Alla inlägg den 2 november 2009

Av Frida - 2 november 2009 18:56

Igår ska vi inte tala om satt bara och dega hela dagen, kolla reprisen av Körslaget och Dansbandskampen. Bästad dansbandet?? Jo de är Per Gunnarz :)


Idag har vi haft föreläsning med Lena och gästföreläsare var Karin Swärd, hon hade mycket spännande att säga :) De var en intressant förmiddag sen på eftermiddagen tog Lena över :) Dagen börja även med ett gruppmäte för vår del men fyra av sex dök upp så de var inte så lyckat :( Dagen svslutades även med ett, fyra starka personer som ska genomföra en kanon redovisning på Onsdag :) Sen idag kände jag även att jag behövde en kram så efter att lektionen var slut och vi kommit ut i korridoren så vänta jag in Andreas, som i Lördags sa att jag fick komma och be om en kram när jag behöver och de var just vad jag gjorde. Och jag fick en varm mysig kram. Sen kändes de mycket bättre igen. Tack för kramen Andreas och tack för att du låter mig komma till dig när jag jag behöver prata vad de än är om. Du är en riktigt hyvens vän :)


Är så glad att jag har så fantastiska vänner, vad skulle jag göra utan er?? Dö antagligen. Massa kärlek till er!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards