Alla inlägg den 4 november 2009

Av Frida - 4 november 2009 16:53

Idag fyller min älskade mamma år, ett stort grattis på födelsedagen!! De är riktigt synd att jag inte kan vara hemma och fira den med dig men du ska ändå få nått fint och ätbart av mig i present men de får du dock vänta med i 45 dagar till. Med andra ord tills jag kommer hem till Jämtland igen. Jag lääääääääääääängtar!!!


Jag har hittat en massa spännande recpet som jag hittat på nätet som ni ska få ta del av när jag kommer hem. Är hemma i lite mer än en månad så de hinns med att testa en del recept :)


Förutom att de är mammas födelsedag idag så har jag haft redovisning och de gick faktiskt kanon, grupp 2 med Andreas, Goffe, Jonas, Anna, Bea, Sarah och Gabbe var först ut, nu kommer jag svära, fy fan vad BRA dom var. Älska allt dom sa de var verkligen en kanal jag vill lyssna på och så var dom så stiligt klädda allihopa :) Sjukt bra jobbat kompisar!!


Sen på eftermiddagen fick vi äntligen vår genomgång av webbmedia-kursen, de var skönt. Man fatta nada innan nu fattar man lite i alla fall fast att de är lite svårt men de gäller nog bara att testa sig fram ska bli himla kul. Alltid bra att kunna göra hemsidor, pappa förresten jag kan ta över folkanshemsida för Fredrik är ju inte jätte bra på de :P


Snart kommer Sarah hit :9 vi sk aha myskväll framför tvn ska bli riktigt kul, bara hon inte blåser bort påväg hit :P

Imorgon är jag ledig väldigt skönt, jag måste kontakta min hyresvärd angående värmen på mitt rum. De är så sjukt kallt asså, måste göra nått åt de och de snarast innan jag fryser ihjäl här.


Men puss och kram vi höres.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards