Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Frida - 6 juni 2011 20:33

I onsdags efter middag drog jag och familjen till Mora för att dagen efter dra vidare, jag drog till Falun för att se Rocket Overdrive spela :) och dom andra skulle hälsa på syrran i Uddevalla. Hade de kanon i Falun och grabbarna var grymma som vanligt, besöker gärna Falukalaset igen.


På fredagen drog jag vidare till Valbo för att se grabbarna spela på Carlings :) Även där levererade dom en grym show :D Och jag fick i uppdrag att film andra settet, alltid kul med uppdrag. Efter showen slut så åkte jag och Micke vidare till Falun, mycket trevlig resa :D Väl tillbaka i Falun kollade jag på slutet av Rix fm festival och efter de strövade jag runt och hamnade tillslut på tågstationen där jag hängde med ett gäng grabbar under hela natten :) Vi hade riktigt trevligt :D


På lördag morgon drog jag vidare till Mora där jag spenderade några timmar och funderandes på hur jag skulle göra, de sluta med att jag bestämde mig för att åka till Vansbro och se grabbarna spela där med :) Överraskade men glada blev dom att jag dök upp, fick höra att jag är galen men på ett skönt sätt. Fick en låt spelad speciellt för mig, min favoritlåt Blame the game. Tack så sjukt mycket, de var väldigt gulligt av er :D Sjukt kallt men jag hade väldigt kul och mycket trevligt folk och underbara barn. En liten 6-årig tjej vid namn Julia fann mig ganska snart och jag blev hennes nya vän :) Vi kolla bland annat på kläder till mig som ville att jag skulle köpa hehe. Sen hängde vi lite två poliser. Sen var de även en liten kille som kom fram till mig medan grabbarna spela och sa -Cool musik! hehe 


På söndag morgon bar de äntligen av hemåt, trött och frusen. Har sovit alldeles för lite denna helg och benen är fulla av myggbett efter natten i Falun men nu när jag känner mig som en människa igen så inser jag att jag har haft förbaskat kul och slagit rekord, tre spelningar tre dagar i rad är inte illa haha.


Tack så sjukt mycket för en toppen helg!! Vi ses snart igen guys!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards